در آستانه شبهای پر فیض قدر صورت گرفت :

دیدار فرماندار و روحانیون شهرستان خاتم با آیت الله دكتر اعرافی نماینده ولی فقیه و امام جمعه میبد

یزدفردا "با عنایت به هماهنگی انجام شده توسط سید ناصر امامی فرماندار خاتم روحانیون این شهرستان با حضرت آیت الله علیرضا اعرافی نماینده ولی فقیه و امام جمعه میبد دیدار كردند.
در این دیدار كه در محل دفتر امام جمعه میبد واقع در مصلای آیت الله اعرافی (ره) میبد صورت گرفت روحانیون شهرستان خاتم مسائل و مشكلات مربوطه اعم از مسائل فرهنگی اجتماعی ، اقتصادی و ... را مطرح و ایشان توصیه ها و راه حلهایی را جهت رفع مشكلات مذكور عنوان نمودند.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه در بخشی از سخنانشان با اشاره به چالشهای پیش روی حوزه های علمیه در ارتباط با ادیان مختلف از قبیل ابراهیمی و غیر ابراهیمی و بت پرستان و مشركین و مذاهب جعلی و ساختگی از قبیل وهابیت و بهائیت و ... به گوشه ای از اقدامات جامعه المصطفی در تبلیغ اسلام ناب محمدی و شریعت پاك علوی علیرغم كمبود اعتبارات و تحریمها و محدودیتها اشاره و خواستار هوشیاری طلاب و روحانیون در مقابله با تبلیغات مسموم دشمنان گردیدند.
سید ناصر امامی فرماندار خاتم نیز در پایان این مراسم ضمن تشكر از نماینده ولی فقیه و عضو شورای فرهنگ عمومی كشور تصریح كرد شهرستان خاتم منطقه ای محروم می باشد كه متاسفانه آنطوری كه شایسته مردم این منطقه است بخصوص در دولتهای قبلی به آن توجه نشده و به لحاظ فرهنگی و صنعتی بسیار محروم می باشد و الحمدا...در دولتهای نهم و دهم و در جریان سفرهای اول و دوم ریاست جمهوری به استان تصمیمات خوبی از قبیل گاز رسانی ، احداث اماكن ورزشی ، مجتمع ادارات و ... مصوب و درحال انجام می باشد اما به لحاظ فرهنگی و صنعتی به دلیل دوری منطقه از مركز استان و ... هنوز در آغاز راهیم و تا رسیدن به نقطه مطلوب فرسنگها فاصله داریم.
امامی همچنین خواستار كمك و مساعدت ایشان در زمینه راه اندازی حوزه علمیه در شهرستان خاتم و رفع مشكلاتی كه روحانیون شهرستان مطرح نمودند گردید كه دكتر اعرافی در این زمینه قول همه گونه همكاری و پیگیری دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا